Allt du behöver veta
-
Du kan boka oss enkelt via vår bokningssida eller kontakta oss via vårt kontaktsformulär.
-
Vi rekommenderar bokning minst 6 veckor innan ert datum, särskilt under högsäsong.
-
I hyran ingår backdrop, leverans, uppsättning, nedmontering, försäkring, logo, support för fotobås uthyrning, personal på plats för 360° uthyrning, skrivare, 800 st 2x6 remsor, QR-kod för direkt nedladdning av bilderna, en samling roliga rekvisita och obegränsad digitala bilder som skickas efter eventet.
-
Det klassiska fotobåsen får man hyra i 24 timmar.
360°-plattan hyrs i 4 timmar. Vid paketpris är hyrtiden 5 timmar.
-
Vi anländer senast 3 timmar före eventets start. Själva uppmonteringen tar endast 15 minuter. Om det finns önskemål om att vi kommer redan dagen innan försöker vi självklart ordna det - meddela oss i god tid så ser vi vad som är möjligt.
-
Vi behöver cirka 2.5 meter i höjd och 2.5 meter i bredd för backdropen. Och 2 meter för fotobåset.
-
Vi har grenuttag men eluttag på väggen måste finnas inom 7 meter.
-
Det fungerar så länge det är plant och torrt. De ska dock inte ställas ute vid extrema väder såsom exempelvis hård blåst, regn, snö eller extrem hetta.
-
Självklart! Vi kan designa bildmallar med ert personliga logga och teman efter önskemål helt kostnadsfritt.
-
Ni får direkt support för fotobåset där vi kan guida er genom enklare tekniska problem. Ifall det krävs avancerade lösningar är vi alltid på plats inom 30 minuter.
Det ingår alltid personal på plats för uthyrning av 360° som ansvarar för all teknik under eventet.
-
Swedish Photo Booth AB ansvarar för att leverera fullt fungerande utrustning till varje event.
Om problem trots detta skulle uppstå gäller följande:Om tekniska problem uppstår efter att fotobåset har använts i minst 75% av eventtiden, utgår en kompensation på 10%.
Vid tekniska fel som inträffar tidigt under användningen (innan 75% av eventtiden) bedöms eventuell kompensation från fall till fall.
-
Upphämtning sker dagen efter eventet mellan kl. 11.00 och 15.00. Önskas en annan tid löser vi det gärna om det är möjligt.
-
Vi skickar en faktura som ska betalas inom 10 dagar.
Vid bokning mindre än 21 dagar före eventet förefaller fakturan inom 3 dagar, eller enligt överenskommelse. -
Bokningen bekräftas först när full betalning eller överenskommen handpenning är mottagen.
Vid avbokning tidigare än 21 dagar före eventet: Kostnadsfri avbokning.
Vid avbokning 20–3 dagar före eventet: 50 % av totalsumman återbetalas.Vid avbokning inom 72 timmar före eventet: Ingen återbetalning.
-
Du kan omboka ditt event kostnadsfritt en gång, om du kontaktar oss minst 14 dagar innan det ursprungliga eventdatumet.
Vid ombokning gäller det nya datumet som bindande.Om eventet sedan avbokas efter en ombokning utgår tyvärr ingen återbetalning, oavsett när avbokningen sker.
Exempel:
Om du ombokar ditt event 14 dagar innan, och sedan avbokar två veckor före det nya datumet, räknas det fortfarande som en sen avbokning utan återbetalning.. -
Swedish Photo Booth AB är fullt försäkrat. Vår försäkring skyddar både gäster, eventplatsen och utrustning vid olycksfall.
Kunden ansvarar dock för grov oaktsamhet, som till exempel att lämna utrustningen obevakad, utsätta den för extremt väder, medvetet skada den eller utsätta den för strömkällor som inte är stabila eller säkra.
-
Nej, hos Swedish Photo Booth AB finns inga dolda avgifter. De priser som listas under prislistan är de som gäller.
-
Tveka inte att höra av dig till oss - vi hjälper dig gärna!
Kontakta oss här eller maila oss på:
info@swedishphotobooth.se